En

STATENS KUNSTRÅD

MÅL

Statens Kunstråd 2007-11 med formand Mads Øvlisen i spidsen ønskede en kommunikationskampagne, som kunne sætte fokus på kunstens rolle, betydning og potentiale i det danske samfund.

OPGAVER

Udvikling, design og konceptualisering af manifestet Kunsten at fremme kunsten, som både formidlede kunstens betydning og kunstrådets arbejde gennem sin fireårige periode.



En massiv kommunikationskampagne, som tog udgangspunkt i Kunsten af fremme kunsten.

RESULTATER

73 landsdækkende presseomtaler fordelt på print, web, radio og tv

Statens Kunstråd
Statens Kunstråd
Statens Kunstråd
Statens Kunstråd

24. MARTS 2011:
Debat i Deadline på DR2

24. MARTS 2011:
Kronik i Politiken

24. MARTS 2011:
Interview i Jyllands-Posten

25. MARTS 2011:
Forsideinterview med
Mads Øvlisen i Weekendavisen

Kunstforeningen Gl Strand KAB