En

AARHUS TEATER

Workshop

MÅLET

At optimere Aarhus Teaters eksterne kommunikation via traditionelle og sociale medier med henblik på at styrke profileringen overfor pressen, publikum og samarbejdspartnere.

OPGAVER

Indlæg om:

 

Mediebilledet og kulturpressens prioriteringer


Publikums adfærdsændringer


De sociale mediers udvikling og potentiale i forhold til teatret


Udarbejdelse og implementering af pressestrategi


Det gode pitch

Trin-for-trin-gennemgang af cases udvalgt af teatret


Opsamling af workshopforløbet

RESULTATER

Aarhus Teater fik konkret indblik i, hvordan kommunikationsarbejdet skal tilrettelægges, prioriteres og udføres for at have den størst mulige gennemslagskraft.

Teatrets egne idéer og forslag blev gennemgået og drøftet og resulterede i konkrete råd i forhold til det videre arbejde.

Aarhus Teater
Aarhus Teater
Aarhus Teater
Aarhus Teater
Sønderborg2017 ARKEN